Bakan Bayraktar: İstanbul'da doğal gaz ticaret merkezi kuracağız

Son Dakika

Moderator
alparslan-bayraktar-2240463.jpg

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye’de doğal gaz ticaret merkezi kurulmasına yönelik son yıllarda önemli altyapı yatırımları yapıldığını belirterek, “Şimdi İstanbul Finans Merkezi’nde Boru Hatları ile BOTAŞ ve Gazprom ortaklığında bir işletme şirketi kurmayı planlıyoruz” dedi.​

08/06/2024 11:39
© TRT HABER
 
Geri
Üst