Bodrum'da motorize sağlık ekibine otomobil çarptı: 2 yaralı

Kadın

Moderator
Muğla'nın Bodrum ilçesinde kontrolden çıkan bir otomobil, 112 Motorize Sağlık ekibinin motosikletine çarptı. Kazada 2 sağlık personeli yaralanırken, o anlar güvenlik kamerasına yansıdı. Yaralıların hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.
 
Geri
Üst