Doktorunun tavsiyesiyle gitti, kanser olduğunu öğrendi

Sağlık

Moderator
Adana'da aile hekiminin önerisiyle başvurduğu Sağlıklı Hayat Merkezinde meme kanseri olduğunu öğrenen 57 yaşındaki Aynur Güven, tedavisine hızlıca başlanması sayesinde hastalığı atlattı
 
Geri
Üst