Kadın
Moderator
Fenerbahçe Kulübü, Radyo Fenerbahçe'nin eski yayın merkezine taşınarak yeniden yayına başlayacağını açıkladı. Sarı-lacivertli kulübün paylaşımında, "Fenerbahçe’nin sesi olan radyomuzun yeniden güçlü bir şekilde yayın hayatına dönmesi için hazırlıklar süratle sürdürülmektedir." denildi.