Hem piknik yaptılar hem yarıştılar

Son Dakika

Moderator
Muğla'nın Menteşe ilçesinde Atatürk İlkokulu tarafından düzenlenen geleneksel sezon sonu pikniğinde öğrenci, öğretmen ve veliler bir araya gelerek doyasıya eğlendi ve yılın yorgunluğunu attı.
 
Geri
Üst