İki grup hastanede bir birine saldırdı

Kadın

Moderator
Adıyaman'ın Gölbaşı İlçe Devlet Hastanesi'nde iki grup arasında çıkan tartışma kavgaya dönüştü. Şahıslar tekme ve yumruklarla birbirine saldırırken, polis ekipleri olaya müdahale etti. Soruşturma başlatıldı.
 
Geri
Üst