Kenya'da, ABD vatandaşları için kurulacak Ebola tesisini protesto edenlere polis müdahalesi

Son Dakika

Moderator
Kenya'nın Nanyuki kentinde ABD vatandaşları için planlanan Ebola karantina tesisini protesto eden kalabalığa polis göz yaşartıcı gazla müdahale etti. Çok sayıda gösterici gözaltına alınırken, yerel halk tesisin güvenlik, turizm ve ekonomiye zarar vereceğini savunuyor.
 
Geri
Üst