Muğla'da diyetisyenler günlerini pasta ile kutladı

Son Dakika

Moderator
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde Dünya Diyetisyenler Günü kapsamında düzenlenen etkinlikte diyetisyenler pasta keserek günlerini kutladı.
 
Geri
Üst