Ordu'da 21 işçi gıda zehirlenmesi hastaneye kaldırıldı

Kadın

Moderator
Ordu'da tekstil fabrikasında çalışan 21 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
 
Geri
Üst