Poliklinik hizmetiyle 30 yıllık sigara bağımlılığından kurtulup "dumansız" hayata kavuştu

Kadın

Moderator
Kocaeli'nin Darıca ilçesinde 9 yaşında sigaraya başlayan Mehmet Toprak, 30 yıl süren bağımlılığından Sağlıklı Hayat Merkezi'ndeki poliklinikte aldığı psikolojik destek ve ilaç tedavisiyle kurtuldu. Sigarayı bıraktıktan sonra hayat kalitesinin arttığını belirten Toprak, yürüyüş yapmaya başladığını ve yemeklerden tat aldığını söyledi.
 
Geri
Üst