Son dakika! İspanya'da ikinci şok! Tüm mobil şebekeler çöktü

682c3bfcb73eab6d4bb8f530.jpg

İspanya, ulusal çapta yaşanan elektrik kesintilerinden sadece dört hafta sonra, Salı günü ülkedeki tüm büyük mobil şebekelerin çökmesiyle yeni bir krizle karşı karşıya kaldı.

Movistar, Orange, Vodafone, Digimobil ve O2'nin tamamının bu kesintiden etkilendiği bildirildi.

Downdetector'a göre, şebeke bağlantısındaki sorunlar bu sabah saat 05.00 civarında başladı.

ACİL YARDIM HATLARI

İlginizi Çekebilir

Metro'nun haberine göre, Fransa sınırına yakın Aragon bölgesinde acil yardım hatları yeniden devreye alındı, ancak diğer bölgelerde sorunlar devam ediyor.

İspanyol medyası, Telefonica ile sözleşmesi olan şebekelerin bu kesintiden etkilenmiş gibi göründüğüne dikkat çekti.

Şirket kaynakları El Correo gazetesine yaptığı açıklamada, ülke genelinde 'belirli hizmetleri' etkileyen bir 'şebeke güncelleme çalışması' yürütüldüğünü söyledi.

HEM İNTERNET HEM TELEFON

Kesintinin hem internet hem de telefon hizmetlerini etkilediği belirtiliyor.

Barcelona'daki kullanıcılar ise İngiliz MailOnline'a, Vodafone hizmetlerinin kesintisiz şekilde çalışmaya devam ettiğini aktardı.

AYRINTILAR GELİYOR...

Cedi Osman'ın '19 Mayıs' paylaşımı Yunanistan'da gündem oldu! 'Tahrik edici'
Survivor'a veda eden isim belli oldu! Kadın-erkek karışık düelloda şaşırtan eleme
 
Geri
Üst