Trafiği tehlikeye düşüren sürücülere 22 bin TL ceza

Son Dakika

Moderator
Bursa'nın İnegöl ilçesinde birbirlerini sıkıştırarak trafiği tehlikeye atan iki otomobil sürücüsüne toplam 22 bin TL para cezası kesildi.
 
Geri
Üst