Teknoloji
Moderator
Trendyol, 2024'ün Kasım ayında gerçekleştirdiği ilk kampanyasında dikkat çeken rakamlara imza attı. Türkiye, Azerbaycan, Orta ve Doğu Avrupa ile Körfez bölgesinde toplam 15 ülkede düzenlenen kampanya, platformun günlük aktif kullanıcı sayısının 25 milyondan fazla olduğunu ve yurt dışı günlük aktif kullanıcı sayısının 5 milyonun üzerine çıktığını gösterdi.
Platform bünyesinde 35 milyondan fazla ürün satıldı. Yurt dışına satılan ürün sayısı ise 5 milyondan fazla idi. Ayrıca Trendyol’a 400 milyondan fazla ziyaret gerçekleşti. Yurt dışı ziyaret sayısının ise 55 milyondan fazla olduğu belirtildi. Bu veriler, Trendyol’un küresel çapta hızla büyüyen bir kullanıcı kitlesine hitap ettiğini ve özellikle yurt dışındaki etkisinin giderek arttığını ortaya koyuyor.
Türkiye’de en fazla alışveriş yapılan şehirler arasında Bursa, Antalya ve Kocaeli öne çıkarken, en fazla satış yapan iller sıralamasında ise Kocaeli, Bursa ve Kayseri ilk sıralarda yer aldı. Yurt dışı satışlarında da dikkat çeken bir artış yaşandı; 5 milyonun üzerinde ürün yurt dışına satıldı. Yurt dışında ise en fazla alışveriş yapılan şehirler Bakü, Riyad ve Bükreş oldu.
Kampanyanın en çarpıcı sonuçlarından biri de Trendyol'un ihracat faaliyetlerindeki büyük artış oldu. Yurt dışına ürün satan iş ortaklarının sayısı 80 binden fazla olurken, ihracat yapan şehirler arasında Bursa, Adana ve Gaziantep ilk sıralarda yer aldı.
35 milyondan fazla ürün satıldı
Platform bünyesinde 35 milyondan fazla ürün satıldı. Yurt dışına satılan ürün sayısı ise 5 milyondan fazla idi. Ayrıca Trendyol’a 400 milyondan fazla ziyaret gerçekleşti. Yurt dışı ziyaret sayısının ise 55 milyondan fazla olduğu belirtildi. Bu veriler, Trendyol’un küresel çapta hızla büyüyen bir kullanıcı kitlesine hitap ettiğini ve özellikle yurt dışındaki etkisinin giderek arttığını ortaya koyuyor.
Yurt dışında en fazla alışveriş yapılan şehirler: Bakü, Riyad ve Bükreş
Türkiye’de en fazla alışveriş yapılan şehirler arasında Bursa, Antalya ve Kocaeli öne çıkarken, en fazla satış yapan iller sıralamasında ise Kocaeli, Bursa ve Kayseri ilk sıralarda yer aldı. Yurt dışı satışlarında da dikkat çeken bir artış yaşandı; 5 milyonun üzerinde ürün yurt dışına satıldı. Yurt dışında ise en fazla alışveriş yapılan şehirler Bakü, Riyad ve Bükreş oldu.
Kampanyanın en çarpıcı sonuçlarından biri de Trendyol'un ihracat faaliyetlerindeki büyük artış oldu. Yurt dışına ürün satan iş ortaklarının sayısı 80 binden fazla olurken, ihracat yapan şehirler arasında Bursa, Adana ve Gaziantep ilk sıralarda yer aldı.