ABD Dışişleri Bakanı: 'NATO ülkeleri ordu harcamalarını yüzde 5'e çıkartacak'

ABD’nin baskısıyla NATO ülkeleri savunma harcamalarını artırma kararı aldı. Dışişleri Bakanı Rubio, NATO ülkeleri için yeni hedefin yüzde 5 olacağını duyurdu ve bu değişimin Trump’ın sert çıkışları sayesinde gerçekleştiğini söyledi.
 
Geri
Üst