Son Dakika
Moderator
Afyonkarahisar İl Emniyet Müdürü Ahmet Birtan Erol, mahalle araları, yol kenarları ve pazaryerlerine park eden tır ve kamyon sürücülerini uyardı. Artan araç yoğunluğunun altyapıya zarar verdiği ve can güvenliğini tehdit ettiği belirtilirken, denetimlerin artırılacağı ve kuralları hiçe sayanlara katı cezai işlem uygulanacağı ifade edildi. 2025'te 948, 2026'nın ilk beş ayında ise 438 araca ceza kesildiği açıklandı.