Altyapı yetersizliği sebebi ile yol kenarında biriken su ile bitkileri suladı

Son Dakika

Moderator
Eskişehir'de sağanak yağış sonrası altyapı yetersizliği nedeniyle yolda biriken su, vatandaşlar tarafından faraşla alınarak yol kenarındaki saksılardaki bitkilere döküldü.
 
Geri
Üst