Teknoloji
Moderator
App Store'da uygulamanızın hem görünürlüğünü hem de indirilmesini artırmanızı sağlayan Apple Search Ads, Türkiye ve 20 ülkede daha kullanıma açılacağı duyuruldu. Apple Arama Ağı Reklamları, Bugün sekmesinde, Arama Sekmesi ve Arama Sonuçlarında ve Ürün Sayfalarında gösteriliyor. Apple'ın web sitesinde belirtiğine göre; her hafta 650 milyondan fazla kişi App Store'u ziyaret etmekte.
Apple Arama Ağı Reklamları'nda Advanced ve Basic olmak üzere iki farklı seçenek sunuluyor. Basic seçeneğinde kullanıcılar, hedeflerini ve bütçelerini belirleyip, hızlıca kampanyalarını başlatabiliyor. Basic planda sunulan akıllı otomasyon, arama sonuçları uygulama tanıtımlarını sizin için optimize ederken, öngörülebilir bir maliyetle indirme sağlıyor.
Advanced seçeneği ise kullanıcılara daha kapsamlı bir reklam deneyimi sunmakta. Arama ağı reklamlarında minimum harcama limitiyle karşılaşmadan istediğiniz kadar çok veya az yatırım yapabilmeniz mümkün. Dokunma başına maliyet (CPT) fiyatlandırmasıyla, yalnızca bir müşteri reklamınızla etkileşime geçtiğinde ödeme yapıyorsunuz. Bu anlamda her gün harcamak istediğiniz ortalama miktarı belirleyebiliyorsunuz. Bu arada harcama, daha fazla indirme fırsatı olan günler için otomatik olarak optimize ediliyor. Ayrıca bir dokunuş için ödemek istediğiniz maksimum tutarı siz belirleyebiliyorsunuz. Üstelik istediğiniz zaman bu tutarı değiştirebileceğiniz de ekleyelim. Özetle, kampanyalarınızı dilediğiniz zaman zaman başlatıp, durdurma veya ayarlama imkanına sahipsiniz.
Bu arada reklamlarınızın, App Store Connect'te sağladığınız meta veriler ve görseller kullanılarak otomatik olarak oluşturulduğunu belirtelim. Ayrıca kampanyalarınızın performansına dair verileri de size sunulan arayüz üzerinden kolayca takip edebiliyorsunuz. Dilerseniz, özelleştirilmiş raporlar oluşturabiliyor ya da kişiselleştirilmiş önerilerden faydalanabiliyorsunuz.
Şirketin paylaştığı bilgilere göre; bir reklamdan uygulama indirenlerin yüzde 95'inden fazlası bu eylemi reklama dokunduktan sonraki bir dakika içinde gerçekleştiriyor. App Store'daki reklamlar sayesinde uygulamalar organik sonuçların iki katı kadar gösterim alabiliyor. Apple, yüksek dönüşüm oranları elde etmek için reklam alaka düzeyine öncelik verdiğini de belirtiyor. Bu bağlamda şirket, arama sonuçlarında, reklamınızı arama terimlerine göre eşleştiriyor ve bu yolla ortalama yüzde 60'ın üzerinde bir dönüşüm oranı sağladığını ifade ediyor.
Apple Arama Ağı Reklamları'nda Advanced ve Basic olmak üzere iki farklı seçenek sunuluyor. Basic seçeneğinde kullanıcılar, hedeflerini ve bütçelerini belirleyip, hızlıca kampanyalarını başlatabiliyor. Basic planda sunulan akıllı otomasyon, arama sonuçları uygulama tanıtımlarını sizin için optimize ederken, öngörülebilir bir maliyetle indirme sağlıyor.
Advanced seçeneği ise kullanıcılara daha kapsamlı bir reklam deneyimi sunmakta. Arama ağı reklamlarında minimum harcama limitiyle karşılaşmadan istediğiniz kadar çok veya az yatırım yapabilmeniz mümkün. Dokunma başına maliyet (CPT) fiyatlandırmasıyla, yalnızca bir müşteri reklamınızla etkileşime geçtiğinde ödeme yapıyorsunuz. Bu anlamda her gün harcamak istediğiniz ortalama miktarı belirleyebiliyorsunuz. Bu arada harcama, daha fazla indirme fırsatı olan günler için otomatik olarak optimize ediliyor. Ayrıca bir dokunuş için ödemek istediğiniz maksimum tutarı siz belirleyebiliyorsunuz. Üstelik istediğiniz zaman bu tutarı değiştirebileceğiniz de ekleyelim. Özetle, kampanyalarınızı dilediğiniz zaman zaman başlatıp, durdurma veya ayarlama imkanına sahipsiniz.
Bu arada reklamlarınızın, App Store Connect'te sağladığınız meta veriler ve görseller kullanılarak otomatik olarak oluşturulduğunu belirtelim. Ayrıca kampanyalarınızın performansına dair verileri de size sunulan arayüz üzerinden kolayca takip edebiliyorsunuz. Dilerseniz, özelleştirilmiş raporlar oluşturabiliyor ya da kişiselleştirilmiş önerilerden faydalanabiliyorsunuz.
Şirketin paylaştığı bilgilere göre; bir reklamdan uygulama indirenlerin yüzde 95'inden fazlası bu eylemi reklama dokunduktan sonraki bir dakika içinde gerçekleştiriyor. App Store'daki reklamlar sayesinde uygulamalar organik sonuçların iki katı kadar gösterim alabiliyor. Apple, yüksek dönüşüm oranları elde etmek için reklam alaka düzeyine öncelik verdiğini de belirtiyor. Bu bağlamda şirket, arama sonuçlarında, reklamınızı arama terimlerine göre eşleştiriyor ve bu yolla ortalama yüzde 60'ın üzerinde bir dönüşüm oranı sağladığını ifade ediyor.