Bakan Uraloğlu: 5G abone sayısı 2,5 ayda 42 milyona yaklaştı

Son Dakika

Moderator
Ulaştırma Bakanı Uraloğlu, 5G abone sayısının 42 milyona yaklaştığını ve Türkiye'nin dijital dönüşümde kararlı olduğunu belirtti. 5G'nin ekonomiye 2030'a kadar 1,3 trilyon dolar katkı sağlaması bekleniyor.
 
Geri
Üst