Bakan Uraloğlu: Ulaştırmaya 355 milyar dolar yatırım yaptık

Son Dakika

Moderator
Bakan Uraloğlu, Türkiye'nin 23 yılda ulaştırma altyapısına 355 milyar dolar yatırım yaptığını, Yavuz Sultan Selim Köprüsü’nden geçecek demir yolu hattı için 6,75 milyar dolar kredi sağlandığını ve çalışmalara bu yıl başlanacağını açıkladı.
 
Geri
Üst