Begüm, memuriyeti bırakıp Avrupa yollarında TIR şoförü oldu

Son Dakika

Moderator
Antalya'da 9 yıl devlet memuru olarak çalıştıktan sonra istifa eden Begüm Önder, TIR şoförü oldu. 2,5 yıldır Avrupa'da yük taşımacılığı yapan Önder, 'Mutsuz olduğum işte çalışmak istemedim, denemeseydim pişman olurdum' dedi.
 
Geri
Üst