Beşiktaş'tan paylaşım: Şerefimizle oynar hakkımızla kazanırız

Spor

Moderator
Beşiktaş, Galatasaray - Adana Demirspor maçının ardından "Biz Beşiktaş'ız, şerefimizle oynar, hakkımızla kazanırız" paylaşımında bulundu.
 
Geri
Üst