Teknoloji
Moderator
Hindistan merkezli beslenme ve fitness ürünleri platformu HealthKart, ChrysCapital ve Motilal Oswal Alternates liderliğinde gerçekleştirilen 153 milyon dolarlık ikincil yatırım turuyla değerlemesini 500 milyon dolara çıkardı. Tura Neo Group ve A91 Partners da katıldı. İkincil yatırım turlarında, şirket hisseleri mevcut yatırımcılardan yeni yatırımcılara devrediliyor ve şirkete yeni sermaye girişi sağlanmıyor.
2011 yılında Sameer Maheshwari tarafından kurulan HealthKart, dijital öncelikli markaları MuscleBlaze, HK Vitals ve Gritzo ile protein, diyet takviyeleri ve çocuk beslenmesi gibi segmentlerde faaliyet gösteriyor. Şirket, Hindistan genelinde 90'dan fazla şehirde 200'den fazla fiziksel mağaza işletiyor.
HealthKart, Mart 2024'te sona eren yıl için 118,5 milyon dolar gelir bildirdi. Şirket, çalışan hisse opsiyonlarını (ESOP) geri almak için yaklaşık 6,5 milyon dolar ayırarak çalışanlarına ilk kez likidite sağladı. Kurucu Maheshwari, "İlk ESOP geri alım programımız, HealthKart'ın inşasında önemli rol oynayan kişiler için anlamlı bir değer yaratacak" dedi.
ChrysCapital Başkan Yardımcısı Arpit Vinaya ise "Hindistan spor beslenme pazarının hala yeterince değerlendirilmediğini belirterek, "Fitness farkındalığındaki artış ve beslenme ile protein ihtiyacının öneminin artması, pazarı genişletecek" ifadesini kullandı.
2011 yılında Sameer Maheshwari tarafından kurulan HealthKart, dijital öncelikli markaları MuscleBlaze, HK Vitals ve Gritzo ile protein, diyet takviyeleri ve çocuk beslenmesi gibi segmentlerde faaliyet gösteriyor. Şirket, Hindistan genelinde 90'dan fazla şehirde 200'den fazla fiziksel mağaza işletiyor.
HealthKart, Mart 2024'te sona eren yıl için 118,5 milyon dolar gelir bildirdi. Şirket, çalışan hisse opsiyonlarını (ESOP) geri almak için yaklaşık 6,5 milyon dolar ayırarak çalışanlarına ilk kez likidite sağladı. Kurucu Maheshwari, "İlk ESOP geri alım programımız, HealthKart'ın inşasında önemli rol oynayan kişiler için anlamlı bir değer yaratacak" dedi.
ChrysCapital Başkan Yardımcısı Arpit Vinaya ise "Hindistan spor beslenme pazarının hala yeterince değerlendirilmediğini belirterek, "Fitness farkındalığındaki artış ve beslenme ile protein ihtiyacının öneminin artması, pazarı genişletecek" ifadesini kullandı.