Bursa'da bir evden yaklaşık 20 ton çöp çıktı

Son Dakika

Moderator
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde, kötü koku ve haşere ihbarı üzerine girilen bir evden yaklaşık 20 ton atık çıkarıldı. Ekipler, temizlik çalışmalarının ardından çevredeki sorunu giderdi.
 
Geri
Üst