Ederson'dan Aziz Yıldırım'a telefon: Fenerbahçe'de seve seve kalmak isterim

Son Dakika

Moderator
Fenerbahçe kalecisi Ederson seçimi kazanan Aziz Yıldırım'ı telefonla arayarak "Benim hakkımdaki konuşmalarınızdan dolayı gurur duydum. Sizin başkanlığınızda Fenerbahçe'de seve seve kalmak isterim" ifadelerini kullandı.
 
Geri
Üst