Son Dakika
Moderator
Ege Üniversitesi'ndeki 3.1 milyar liralık yolsuzluğun akılalmaz yöntemi Sayıştay raporuyla deşifre oldu. Kamu İhale Kanunu'nu hiçe sayan şüphelilerin, yasal limitlere takılmamak için dev alımları kısımlara böldüğü ve aynı firmaya aynı gün içinde tam 3 kez 'doğrudan temin' ile iş verdiği ortaya çıktı. Rapora göre, üniversite ödeneğinin yarısından fazlası sadece birkaç firmaya aktarıldı.