ERÜ Turizm Fakültesi 17. dönem mezunlarını verdi

Son Dakika

Moderator
Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi, 2025-2026 eğitim öğretim yılında 102 öğrencinin mezun olduğu tören düzenledi. Rektör Prof. Dr. Fatih Altun ve Dekan Prof. Dr. Kenan Güllü'nün katıldığı etkinlikte, fakülte birincisi Zübeyde Özlem Parlak Biçer mezuniyet kütüğüne plaket çaktı.
 
Geri
Üst