Fenerbahçe'den Şampiyonlar Ligi ve transfer mesajı

Kadın

Moderator
Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk, Gornik Zabrze eşleşmesi sonrası yaptığı açıklamada sarı-lacivertlilerin hedefinin iki maçı da kazanarak tur atlamak olduğunu söyledi. Göktürk ayrıca transfer çalışmalarının planlandığı şekilde ilerlediğini ve yeni oyuncuların zamanında takıma katılacağını belirtti.
 
Geri
Üst