Teknoloji
Moderator
Danimarka merkezli fintech girişimi Flatpay, Dawn Capital liderliğinde gerçekleşen ve Seed Capital'ın katıldığı Seri B turda 45 milyon euro yatırım aldı. Şirket aldığı yeni yatırımı Avrupa'da yeni pazarlara açılmak ve daha fazla ürün geliştirmek için kullanmayı planlıyor. Flatpay CEO'su Sander Janca-Jensen, bu ürünlerden bazılarının yapay zeka içerebileceğini, ancak bunun temel bir hizmetten ziyade belirli özelliklerin etkinleştiricisi olarak kullanılabileceğini belirtiyor.
Sander Janca-Jensen, Rasmus Busk, Rasmus Hellmund Carlsen ve Peter Lüth tarafından hayata geçirilen Flatpay, Avrupa'daki KOBİ'ler için ödemeleri şeffaf ve uygun fiyatlı hale getirmeyi amaçlayan işletmeler için sabit oranlı bir satış noktası (POS) teknolojisi sunuyor. Janca-Jensen, Flatpay'in piyasada tespit ettiği boşluğun, sorun giderme, ücretlerin inceliklerini anlama ve ürünleri iş akışlarına entegre etme gibi zor yönleri olmadan teknolojinin getirebileceği kolaylığı isteyen KOBİ'ler için gerçekten basit çözümlerin eksikliği olduğunu söylüyor.
Flatpay, müşteri tarafında, belirli büyüklükte müşterilerle çalışıyor ve bunlar, yalnızca yıllık 100 bin euro üzerinde işlem yapan KOBİ'ler olarak açılanıyor. Girişimin müşterileri birden fazla lokasyonlu zincirler veya franchise'lar olamıyor.
Girişim, satış tarafında, modernleştirilmiş teknolojiye odaklanmasına rağmen, Flatpay yalnızca canlı satış ziyaretleri yoluyla satış yapıyor. Yani online satış, sanal ziyaret gibi işlemler girişim için söz konusu değil.
Flatpay, 200'den fazla çalışana sahip. Girişim, yeni yatırımla daha fazla çalışanı işe almayı hedefleri arasında gösteriyor.
Sander Janca-Jensen, Rasmus Busk, Rasmus Hellmund Carlsen ve Peter Lüth tarafından hayata geçirilen Flatpay, Avrupa'daki KOBİ'ler için ödemeleri şeffaf ve uygun fiyatlı hale getirmeyi amaçlayan işletmeler için sabit oranlı bir satış noktası (POS) teknolojisi sunuyor. Janca-Jensen, Flatpay'in piyasada tespit ettiği boşluğun, sorun giderme, ücretlerin inceliklerini anlama ve ürünleri iş akışlarına entegre etme gibi zor yönleri olmadan teknolojinin getirebileceği kolaylığı isteyen KOBİ'ler için gerçekten basit çözümlerin eksikliği olduğunu söylüyor.
Flatpay, müşteri tarafında, belirli büyüklükte müşterilerle çalışıyor ve bunlar, yalnızca yıllık 100 bin euro üzerinde işlem yapan KOBİ'ler olarak açılanıyor. Girişimin müşterileri birden fazla lokasyonlu zincirler veya franchise'lar olamıyor.
Girişim, satış tarafında, modernleştirilmiş teknolojiye odaklanmasına rağmen, Flatpay yalnızca canlı satış ziyaretleri yoluyla satış yapıyor. Yani online satış, sanal ziyaret gibi işlemler girişim için söz konusu değil.
Flatpay, 200'den fazla çalışana sahip. Girişim, yeni yatırımla daha fazla çalışanı işe almayı hedefleri arasında gösteriyor.