Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Gençlerbirliği, Trabzonspor karşısında 18 yıllık özlemi dindirmek istiyor
Gençlerbirliği, Ziraat Türkiye Kupası'nda 15 yıl sonra yükseldiği yarı finalde Trabzonspor ile karşılaşacak. Kupayı 1986-87 ve 2000-01 sezonlarında müzesine götüren kırmızı-siyahlılar, organizasyonda en son 2008 yılında final oynadı.