İran'dan enerji tasarrufu için sert tedbirler

İran'ın başkenti Tahran'da "tüketim sınırını aştıkları" gerekçesiyle yüzlerce bankanın elektriği kesildi ve resmi kurumlarda yaz mesaisine geçildi.
 
Geri
Üst