Spor
Moderator
Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, tatil edilen Adana Demirspor maçının ardından yaptığı açıklamada, konuk takımın sahadan çekilmesiyle ilgili flaş bir iddiada bulundu. Buruk, "Adana Demirspor'un aleyhine çok hata yapıldı bu maça kadar. Bunun çok masum ve anlık bir karar olduğunu düşünmüyorum" dedi.