OpenAI'ın ücretli kurumsal ürünleri, 1 milyon kullanıcıya ulaştı

Teknoloji

Moderator
OpenAI'ın kurumsal ürünleri ChatGPT Enterprise, Team ve Edu, 1 milyon ödeme yapan kullanıcıya ulaştı. Bir milyon kullanıcı hedefi, şirketin bu yılın nisan ayında açıkladığı 600 binin ardından önemli ölçüde arttı. Ocak ayında, OpenAI'ın piyasaya sürdüğü iş odaklı abonelik ürünlerinin ilki olan ChatGPT Enterprise'ın 260 kuruluşta 150 bin kullanıcıya ulaştığı açıklanmıştı.

Geçen yıl 28 Ağustos'ta ChatGPT Enterprise'ı piyasaya süren OpenAI, bunu bu yılın ocak ayında ChatGPT Team ve mayıs ayında ChatGPT Edu ile takip etti.

ChatGPT Enterprise, şirketlere en son modeline, daha uzun bağlam pencerelerine, veri analizine ve özelleştirmeye erişim sağlıyor. ChatGPT Team, Enterprise'ın şirket içindeki daha küçük gruplar ile küçük ve orta ölçekli işletmeler için özel olarak geliştirilmiş bir versiyonu. Öğretmenleri ve öğrencileri hedefleyenChatGPT Edu da aynı avantajların çoğunu sunuyor.

Özellikle ücretli ürünler için bir yılda bir milyon kullanıcıya ulaşmanın bir başarı olduğunu söylemek mümkün. Bununla birlikte ücretsiz ChatGPT 'nin bu yıl ağustos ayı itibarıyla 200 milyon kullanıcıya ulaştığını da belirtmek gerek.

OpenAI bu yeni iş kullanım rakamlarını, rakibi Anthropic'in kurumsal düzeyde güvenlik ve kontrolün yanı sıra 500 bin token bağlam penceresi sağlayan büyük iş teklifi Claude Enterprise'ı piyasaya sürmesinden bir gün sonra yayınladı.
 
Geri
Üst