Teknoloji
Moderator
Organizasyonel gelişim yazılımı olarak faaliyet gösteren OD Plus, organizasyonel gelişim profesyonellerinin kurum içerisinde gerçekleştirdiği faaliyet alanlarını tek bir platform üzerinde yönetmesine olanak sağlıyor.
OD Plus ile organizasyon şeması, görev tanımı, norm kadro, iş analizi, fte takibi, dijitalleşme, raporlama gibi birçok özellik bir arada kullanılabiliyor. OD Plus’ın dört farklı modülü bulunuyor, bunlar "İş Analizi ve Norm Kadro", "Organizasyon Şeması", "Organizasyon Şeması Simülasyon" ve "Görev Tanımı" olarak ön plana çıkıyor. Eskiden manuel olarak yapılan ve zaman alan iş analizleri ve norm kadro çalışmaları OD Plus'la dijital ortamda hızla ve hatasız bir şekilde gerçekleştirilebiliyor.
İnsan kaynakları iş gücü planlamaları tek bir sistem üzerinden yönetebiliyor ve stratejik kararlar alınabiliyor. Süreçler dijitalleştirerek şeffaflık sağlanıyor ve manuel işlemlerden kaynaklanan hatalar ortadan kalkıyor.
Muhammet Ali Hazar, Erkan Gül, Aziz Sıtkı Ekinci ve Feyzullah Sarı tarafından 2023 yılında hayata geçirilen OD Plus, şu anda 10 kişilik ekibiyle faaliyet gösteriyor.
OD Plus, piyasaya çıkışından sonraki ilk üç ay içinde telekomünikasyon, perakende, teknoloji ve üretim gibi çeşitli sektörlerde hızla anlaşmalar imzalayarak müşterilerine hizmet vermeye başladı. Şu an OD Plus’ı kullanan şirketlerin toplam çalışan sayısı 40 bini aşmış durumda. İnsan kaynakları ekiplerinin manuel iş yükünü yüzde 70 oranında azaltan girişim, ekiplerin gündelik operasyonlardan çok geleceğin organizasyon yapıları üzerinde çalışmalarına olanak tanıyor.
Ücretlendirme şirketlerin kullanmak istediği modüllere ve çalışan sayısına göre belirleniyor. Ürün hem bulut tabanlı hem de on-premise olarak kullanılabiliyor.
Mobil uyumlu yapısı ve API entegrasyonu sayesinde birçok programla entegre olabilen OD Plus, organizasyonel gelişim ekiplerine akıllı bir çözüm sunuyor. Bu platform ile kurumlar, verimlilik açısından yeniden değerlendirilmesi gereken işlerini, organizasyonlarının ideal çalışan sayılarını, dijitalleştirilebilecek süreçlerini ve günlük, haftalık, aylık olarak yürütülen işlerini kolaylıkla analiz edebiliyor.
OD Plus, organizasyonel gelişim alanında sunduğu çözümleri daha da güçlendirmeyi ve ürününü uluslararası pazara taşımayı hedefliyor. 2025 yılına kadar yapay zeka entegrasyonunu tamamlayarak, kullanıcılarına stratejik karar alma süreçlerinde daha geniş veri desteği sunmayı ve onları gelecekteki değişimlere hazırlıklı hale getirmeyi amaçlıyor. Beş yıllık planında OD Plus'ı 10 farklı ülkeye taşıma hedefi bulunuyor.
OD Plus ile organizasyon şeması, görev tanımı, norm kadro, iş analizi, fte takibi, dijitalleşme, raporlama gibi birçok özellik bir arada kullanılabiliyor. OD Plus’ın dört farklı modülü bulunuyor, bunlar "İş Analizi ve Norm Kadro", "Organizasyon Şeması", "Organizasyon Şeması Simülasyon" ve "Görev Tanımı" olarak ön plana çıkıyor. Eskiden manuel olarak yapılan ve zaman alan iş analizleri ve norm kadro çalışmaları OD Plus'la dijital ortamda hızla ve hatasız bir şekilde gerçekleştirilebiliyor.
İnsan kaynakları iş gücü planlamaları tek bir sistem üzerinden yönetebiliyor ve stratejik kararlar alınabiliyor. Süreçler dijitalleştirerek şeffaflık sağlanıyor ve manuel işlemlerden kaynaklanan hatalar ortadan kalkıyor.
Muhammet Ali Hazar, Erkan Gül, Aziz Sıtkı Ekinci ve Feyzullah Sarı tarafından 2023 yılında hayata geçirilen OD Plus, şu anda 10 kişilik ekibiyle faaliyet gösteriyor.
OD Plus, piyasaya çıkışından sonraki ilk üç ay içinde telekomünikasyon, perakende, teknoloji ve üretim gibi çeşitli sektörlerde hızla anlaşmalar imzalayarak müşterilerine hizmet vermeye başladı. Şu an OD Plus’ı kullanan şirketlerin toplam çalışan sayısı 40 bini aşmış durumda. İnsan kaynakları ekiplerinin manuel iş yükünü yüzde 70 oranında azaltan girişim, ekiplerin gündelik operasyonlardan çok geleceğin organizasyon yapıları üzerinde çalışmalarına olanak tanıyor.
OD Plus'ın gelir modeli
Ücretlendirme şirketlerin kullanmak istediği modüllere ve çalışan sayısına göre belirleniyor. Ürün hem bulut tabanlı hem de on-premise olarak kullanılabiliyor.
Mobil uyumlu yapısı ve API entegrasyonu sayesinde birçok programla entegre olabilen OD Plus, organizasyonel gelişim ekiplerine akıllı bir çözüm sunuyor. Bu platform ile kurumlar, verimlilik açısından yeniden değerlendirilmesi gereken işlerini, organizasyonlarının ideal çalışan sayılarını, dijitalleştirilebilecek süreçlerini ve günlük, haftalık, aylık olarak yürütülen işlerini kolaylıkla analiz edebiliyor.
OD Plus, organizasyonel gelişim alanında sunduğu çözümleri daha da güçlendirmeyi ve ürününü uluslararası pazara taşımayı hedefliyor. 2025 yılına kadar yapay zeka entegrasyonunu tamamlayarak, kullanıcılarına stratejik karar alma süreçlerinde daha geniş veri desteği sunmayı ve onları gelecekteki değişimlere hazırlıklı hale getirmeyi amaçlıyor. Beş yıllık planında OD Plus'ı 10 farklı ülkeye taşıma hedefi bulunuyor.