Şehit eşine hürmet gösteren otobüs şoförüne çeyrek altın ödülü

Son Dakika

Moderator
Aydın'ın Efeler ilçesinde şehit eşi Sevil Esin'e hoşgeldiniz diyerek ellerinden öpen şehiriçi halk otobüsü şoförü Ahmet Arslan, Aydın Şoförler Odası tarafından çeyrek altın ve teşekkür plaketi ile ödüllendirildi. Oda Başkanı Semih Özmeriç, şoförün hürmet dolu davranışının örnek teşkil ettiğini belirtti.
 
Geri
Üst