Şempanzeler ormanda 'ilk yardım merkezi' kurdu

Uganda'daki Budongo Ormanı'nda yapılan gözlemler, şempanzelerin yalnızca kendilerini değil, birbirlerini de doğadan topladıkları bitkilerle tedavi ettiklerini ortaya koydu. Araştırmacılar bu davranışları 'orman hastanesi' olarak tanımladı.
 
Geri
Üst