Son Dakika
Moderator
Niğde İl Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, 3-4 Haziran 2026'da iki okulda öğrenci ve öğretmenlere teknoloji bağımlılığı, siber zorbalık, kişisel veri güvenliği ve güvenli internet kullanımı konularında eğitim verdi.