Teknoloji
Moderator
TikTok, reklam verenlerin daha etkili içerik oluşturmasına yardımcı olmak amacıyla Getty Images ile bir iş birliğine imza attı. Bu ortaklık sayesinde TikTok'un Symphony Creative Studio adlı yapay zeka destekli video oluşturma aracı, Getty Images’in geniş lisanslı görsel ve video kütüphanesini reklam verenlerin kullanımına sunuyor.
Symphony Creative Studio, kullanıcıların ürün açıklamalarına dayanarak videolar üretmelerine olanak tanıyor. Reklam verenler, bu araçla yapay zeka tarafından oluşturulan ve gerçek insanlara benzeyen avatarlar kullanarak ürünleri tanıtabiliyor. Ayrıca, çok dilli dublaj gibi gelişmiş özelliklerle reklamları farklı dil seçenekleriyle sunmak da mümkün hale geliyor. Mevcut reklamlar üzerinde düzenlemeler yapma ve yeniden yapılandırma gibi özelliklerle, markalar özgün içeriklerini çeşitlendirebiliyor.
Getty Images’in global stratejik ortaklıklardan sorumlu kıdemli başkan yardımcısı Peter Orlowsky, iş birliği hakkında yaptığı açıklamada, "Bu entegrasyon, markaların milyonlarca premium görüntü ve videoya kolayca erişmesini sağlayarak, etkileyici ve TikTok’a özgü içerikler oluşturmalarına imkan tanıyor" dedi.
TikTok’un söz konusu entegrasyonu, platformun reklam yaratma sürecini kolaylaştırmayı amaçlayan daha geniş bir stratejinin parçası.
TikTok’un Para Kazanma Yaratıcı Ürünleri Başkanı Andy Yang, “TikTok olarak reklam verenlerin topluluklarıyla bağlantı kurmalarına yardımcı olmayı amaçlıyoruz ve Getty Images ile olan iş birliğimiz, reklam verenlere küresel çapta güvenli içerik sağlıyor” diyerek, yaratıcı çözümlerin önemine vurgu yaptı.
TikTok ve Getty Images iş birliği, markaların yaratıcı sınırlarını zorlamalarına ve hedef kitleleriyle daha derin bağlar kurarak daha yüksek dönüşüm oranlarına ulaşmalarına olanak tanıyor.
Symphony Creative Studio, kullanıcıların ürün açıklamalarına dayanarak videolar üretmelerine olanak tanıyor. Reklam verenler, bu araçla yapay zeka tarafından oluşturulan ve gerçek insanlara benzeyen avatarlar kullanarak ürünleri tanıtabiliyor. Ayrıca, çok dilli dublaj gibi gelişmiş özelliklerle reklamları farklı dil seçenekleriyle sunmak da mümkün hale geliyor. Mevcut reklamlar üzerinde düzenlemeler yapma ve yeniden yapılandırma gibi özelliklerle, markalar özgün içeriklerini çeşitlendirebiliyor.
Getty Images’in global stratejik ortaklıklardan sorumlu kıdemli başkan yardımcısı Peter Orlowsky, iş birliği hakkında yaptığı açıklamada, "Bu entegrasyon, markaların milyonlarca premium görüntü ve videoya kolayca erişmesini sağlayarak, etkileyici ve TikTok’a özgü içerikler oluşturmalarına imkan tanıyor" dedi.
TikTok’un söz konusu entegrasyonu, platformun reklam yaratma sürecini kolaylaştırmayı amaçlayan daha geniş bir stratejinin parçası.
TikTok’un Para Kazanma Yaratıcı Ürünleri Başkanı Andy Yang, “TikTok olarak reklam verenlerin topluluklarıyla bağlantı kurmalarına yardımcı olmayı amaçlıyoruz ve Getty Images ile olan iş birliğimiz, reklam verenlere küresel çapta güvenli içerik sağlıyor” diyerek, yaratıcı çözümlerin önemine vurgu yaptı.
TikTok ve Getty Images iş birliği, markaların yaratıcı sınırlarını zorlamalarına ve hedef kitleleriyle daha derin bağlar kurarak daha yüksek dönüşüm oranlarına ulaşmalarına olanak tanıyor.