ÜNİPERSAN'dan "tayin ve nakil hakkı" eylemi

Son Dakika

Moderator
ÜNİPERSAN, YÖK önünde düzenlediği nöbet eyleminin dördüncü gününde idari personelin tayin ve nakil hakkı ile çalışma koşullarının iyileştirilmesini talep etti. Genel Başkan İbrahim Güzel, sorun çözülmezse eylemlerin yaz boyu süreceğini belirtti.
 
Geri
Üst