Teknoloji
Moderator
Webrazzi Summit 2024, Disrupt, Grow, Invest, Startup Stage ve Academy olmak üzere toplamda 5 farklı salonda devam ediyor.
“Fintek ile Büyümenin Gücü: İşbirliklerinin Şirketlerin Ölçeklenmesindeki Rolü” başlıklı oturum da Webrazzi Genel Müdür Yardımcısı A. Buğra Ferah moderatörlüğünde gerçekleşti. Oturumun katılımcıları arasında QNBpay Genel Müdürü Alp Baydar, Karaca Mali İşler Genel Müdür Yardımcısı Hasan Fehmi Nazikoğlu, Tıkla Gelsin CEO'su Orçun Uzun ve Sipay CEO'su Semih Muşabak yer aldı.
Dört yıl önce Webrazzi Fintech'te ağırladığımız Semih Muşabak, Sipay'ın işletmelerin ve bireylerin finansal ihtiyaçlarına uygun ürün ve hizmetler tasarladığını anlattı. Muşabak, Sipay Cüzdan'ın kullanıcıların internet üzerinden gerçekleştirecekleri işlemler için para yatırmalarını ve paralarını yönetmelerini sağlayan bir dijital cüzdan uygulaması olduğunu belirtti. Ayrıca, Sipay’ın 80'e yakın iş ortağı bulunduğunu ve private label alanında büyümeye devam ettiğini ekledi.
Muşabak, 2025 ve yakın gelecekte hizmet kalitesini korumak ve artırmak için hangi alanlara yatırım yapacaklarını açıkladı. İş birliklerini artırmayı hedeflediklerini ve yapay zeka yatırımları yaparak müşterilerine katma değerli hizmetler sunmayı planladıklarını söyledi. Bunun yanı sıra, açık bankacılık ürünleri geliştirmeye de devam edeceklerini belirtti.
Alp Bayar, geçtiğimiz yıl içinde attıkları önemli adımları belirtti. Büyütme ve büyüme konularının bugünün özeti olduğunu ifade eden Bayar, gelecek dönem için beklentilerini ve planladıkları projeleri de aktardı. Geçen haziran ayında lisans aldıklarını söyleyen Bayar, Sipay ile yaptıkları iş birliğinin önemli kazanımlar sağladığına dikkat çekti.
"Hepimizin amacı bu pazarı büyütmek" diyen Bayar, önümüzdeki dönemin kolay geçmeyeceğini, bu nedenle iş birliklerine odaklanmanın önemini vurguladı. Doğru modele yatırım yapan ve farklı işler yapan kurumların ilerleyeceğini söyledi
Orçun Uzun, Tıkla Gelsin platformunun fintech çözümlerini merkeze alan dijital ekosisteme yolculuğunun nasıl başladığını açıkladı. Uzun, TıklaPay Cüzdan projesinin hayata geçiş sürecine dair bilgiler verdi. Ayrıca, e-ticarette sonraki adımın kesinlikle cüzdan ve katma değerli servisler olduğunu vurguladı. Bu yeniliklerin sektöre nasıl katkı sağlayacağını ve gelecekteki stratejilerini de paylaştı.
Müşteri deneyimini geliştirmek adına bir dönüşüm sürecine girdiklerini belirten Uzun, özellikle altyapı, mobil uygulama ve inovasyon faaliyetlerini yönetti. TıklaPay, mevzuatın getirdiği ihtiyaçları karşılamak üzere hizmet veriyor.
Son kullanıcıya finansal servisler sunarak, kolay ödeme yöntemleri sağlamayı hedefliyorlar. Rakamlar yıllık hacim olarak günde 100 binden fazla siparişi kapsıyor ve 7,6 milyon kullanıcıya ulaşıldı. Amaç, bu kullanıcı sayısını artırmak.
Hasan Fehmi Nazikoğlu, Karaca’nın fintech dönüşümünün nasıl başladığını açıkladı ve bu dönüşümün CRM uygulamalarında yarattığı etkilere de değindi. Nazikoğlu, gelecekte sadakat ve fintech alanında hangi yeniliklerin görüleceğini belirterek, bu yeniliklerin markanın stratejilerine nasıl yön vereceği hakkında bilgi verdi.
Karaca'nın nasıl kurulduğunu anlatan Nazikoğlu, şirketin bünyesinde birçok markayı barındıran önemli bir perakende oyuncusu haline geldiğini ifade etti. E-ticaret tarafının büyümesinde fintech'in önemli bir rol oynadığını ve sadakat programının detaylarını vurguladı. Sene bitmeden sadakat programının özelliklerini geliştirmeyi ve pazar yeri geliştirmeyi planladıklarını belirtti. Ayrıca yaptıkları yapay zeka çalışmalarının önemine de değindi.
“Fintek ile Büyümenin Gücü: İşbirliklerinin Şirketlerin Ölçeklenmesindeki Rolü” başlıklı oturum da Webrazzi Genel Müdür Yardımcısı A. Buğra Ferah moderatörlüğünde gerçekleşti. Oturumun katılımcıları arasında QNBpay Genel Müdürü Alp Baydar, Karaca Mali İşler Genel Müdür Yardımcısı Hasan Fehmi Nazikoğlu, Tıkla Gelsin CEO'su Orçun Uzun ve Sipay CEO'su Semih Muşabak yer aldı.
Dört yıl önce Webrazzi Fintech'te ağırladığımız Semih Muşabak, Sipay'ın işletmelerin ve bireylerin finansal ihtiyaçlarına uygun ürün ve hizmetler tasarladığını anlattı. Muşabak, Sipay Cüzdan'ın kullanıcıların internet üzerinden gerçekleştirecekleri işlemler için para yatırmalarını ve paralarını yönetmelerini sağlayan bir dijital cüzdan uygulaması olduğunu belirtti. Ayrıca, Sipay’ın 80'e yakın iş ortağı bulunduğunu ve private label alanında büyümeye devam ettiğini ekledi.
Muşabak, 2025 ve yakın gelecekte hizmet kalitesini korumak ve artırmak için hangi alanlara yatırım yapacaklarını açıkladı. İş birliklerini artırmayı hedeflediklerini ve yapay zeka yatırımları yaparak müşterilerine katma değerli hizmetler sunmayı planladıklarını söyledi. Bunun yanı sıra, açık bankacılık ürünleri geliştirmeye de devam edeceklerini belirtti.
Alp Bayar, geçtiğimiz yıl içinde attıkları önemli adımları belirtti. Büyütme ve büyüme konularının bugünün özeti olduğunu ifade eden Bayar, gelecek dönem için beklentilerini ve planladıkları projeleri de aktardı. Geçen haziran ayında lisans aldıklarını söyleyen Bayar, Sipay ile yaptıkları iş birliğinin önemli kazanımlar sağladığına dikkat çekti.
"Hepimizin amacı bu pazarı büyütmek" diyen Bayar, önümüzdeki dönemin kolay geçmeyeceğini, bu nedenle iş birliklerine odaklanmanın önemini vurguladı. Doğru modele yatırım yapan ve farklı işler yapan kurumların ilerleyeceğini söyledi
Orçun Uzun, Tıkla Gelsin platformunun fintech çözümlerini merkeze alan dijital ekosisteme yolculuğunun nasıl başladığını açıkladı. Uzun, TıklaPay Cüzdan projesinin hayata geçiş sürecine dair bilgiler verdi. Ayrıca, e-ticarette sonraki adımın kesinlikle cüzdan ve katma değerli servisler olduğunu vurguladı. Bu yeniliklerin sektöre nasıl katkı sağlayacağını ve gelecekteki stratejilerini de paylaştı.
Müşteri deneyimini geliştirmek adına bir dönüşüm sürecine girdiklerini belirten Uzun, özellikle altyapı, mobil uygulama ve inovasyon faaliyetlerini yönetti. TıklaPay, mevzuatın getirdiği ihtiyaçları karşılamak üzere hizmet veriyor.
Son kullanıcıya finansal servisler sunarak, kolay ödeme yöntemleri sağlamayı hedefliyorlar. Rakamlar yıllık hacim olarak günde 100 binden fazla siparişi kapsıyor ve 7,6 milyon kullanıcıya ulaşıldı. Amaç, bu kullanıcı sayısını artırmak.
Hasan Fehmi Nazikoğlu, Karaca’nın fintech dönüşümünün nasıl başladığını açıkladı ve bu dönüşümün CRM uygulamalarında yarattığı etkilere de değindi. Nazikoğlu, gelecekte sadakat ve fintech alanında hangi yeniliklerin görüleceğini belirterek, bu yeniliklerin markanın stratejilerine nasıl yön vereceği hakkında bilgi verdi.
Karaca'nın nasıl kurulduğunu anlatan Nazikoğlu, şirketin bünyesinde birçok markayı barındıran önemli bir perakende oyuncusu haline geldiğini ifade etti. E-ticaret tarafının büyümesinde fintech'in önemli bir rol oynadığını ve sadakat programının detaylarını vurguladı. Sene bitmeden sadakat programının özelliklerini geliştirmeyi ve pazar yeri geliştirmeyi planladıklarını belirtti. Ayrıca yaptıkları yapay zeka çalışmalarının önemine de değindi.