F.Bahçe'den G.Saray maçı sonrası paylaşım!

Spor

Moderator
Fenerbahçe, Süper Lig'de Galatasaray'ın konuk olduğu Gaziantep FK'yi 1-0 yendiği mücadelenin ardından sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu.
 
Geri
Üst