Fenerbahçe Beko-Galatasaray maçı yarıda kaldı!

Spor

Moderator
Basketbol ING Türkiye Kupası Dörtlü Finali'nde Fenerbahçe Beko-Galatasaray karşılaşmasında sahaya atılan yabancı maddeler üzerine yapılan 3. anons sonrası Galatasaraylı oyuncular ve hakemler soyunma odasına gitti. Karşılaşma, Fenerbahçeli taraftarların salondan çıkartılmasının ardından devam ediyor.
 
Geri
Üst