Son Dakika
Moderator
Giresun'un Şebinkarahisar ilçesinde Nesco Maden işçileri, mart ayından bu yana maaşlarını alamadıkları için eylem yaptı. İşçiler, kira ve temel ihtiyaçlarını karşılayamadıklarını, ödeme yapılmazsa Ankara'ya yürüyeceklerini belirtti.