Giresun'da maden işçileri maaş alamadı, eylem yaptı

Son Dakika

Moderator
Giresun'un Şebinkarahisar ilçesinde Nesco Maden işçileri, mart ayından bu yana maaşlarını alamadıkları için eylem yaptı. İşçiler, kira ve temel ihtiyaçlarını karşılayamadıklarını, ödeme yapılmazsa Ankara'ya yürüyeceklerini belirtti.
 
Geri
Üst