İsmail Yüksek: Kazansaydık daha mutlu olurdum

Spor

Moderator
UEFA Avrupa Ligi'nde Midtjylland ile 2-2 berabere kalan Fenerbahçe'de İsmail Yüksek açıklamalarda bulundu.
 
Geri
Üst