Kaan Ayhan: Kendi mevkimde oynamayı özlemiştim

Spor

Moderator
Galatasaray'ın milli oyuncusu Kaan Ayhan, Konyaspor ile oynadıkları karşılaşma sonrası "Kendi mevkimde oynamayı özlemiştim. Umarım takım arkadaşlarım da özlemiştir" dedi.
 
Geri
Üst