Son Dakika
Moderator
Trendyol 1. Lig ekibi Kayserispor'un olağanüstü genel kurulunda başkan seçilen Ali Çamlı ve yönetimi, Vali Gökmen Çiçek ile Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç'ı ziyaret ederek yeni sezon hedefleri ve sporun gelişimi üzerine görüş alışverişinde bulundu.