Kayserispor'un yeni yönetimi, Valilik ve belediyeyi ziyaret etti

Son Dakika

Moderator
Trendyol 1. Lig ekibi Kayserispor'un olağanüstü genel kurulunda başkan seçilen Ali Çamlı ve yönetimi, Vali Gökmen Çiçek ile Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç'ı ziyaret ederek yeni sezon hedefleri ve sporun gelişimi üzerine görüş alışverişinde bulundu.
 
Geri
Üst