Okan Buruk: Bir daha bu kadar kötü oynamayacağız

Spor

Moderator
Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, AZ Alkmaar maçının ardından "Çok kötü bir gündü. Çok kötü bir oyundu. Bir daha bu kadar kötü oynayacağımızı hiç düşünmüyorum" dedi.
 
Geri
Üst