"Puanla ayrılabilirdik, kazanabilirdik!"

Spor

Moderator
Gaziantep FK Teknik Direktörü Selçuk İnan, Samsunspor maçında kazanabilecek fırsatları değerlendiremediklerini ve puansız ayrıldıkları için üzgün olduklarını söyledi.
 
Geri
Üst