"Rekabet gücü çok yüksekti!"

Spor

Moderator
Lyon Teknik Direktörü Pierre Sage, Fenerbahçe maçında performanslarının iyi olduğunu belirterek, "Rekabet gücü yüksekti" dedi.
 
Geri
Üst